Melontaviikonloppu. Maailmalla Anne ja Jenni veti kovat tulokset copa del mundossa tsekeissä, seurasin innokkaasti suominaisten vetoja netistä - minkä omilta kisoiltani kerkesin. Täällä melottiin nimittäin tänä viikonloppuna Andalucian mestaruuskisat tonnilla ja kahellasataa. Ei vieläkään sitä kaivatuinta viittäsataa, mutta kisa mikä kisa. Lauantaina sain hopeemitskun tonnilla, veto oli teknisesti hyvä ja olen tyytyväinen siihen, vaikka aika ei mikään huippu ollutkaan. Illalla kisojen jälkeen istuttiin vielä iltaa seuraporukalla kisapaikalla juopotellen - cocacolaa :D

Lauantaina vuorossa oli sitten yksikön, kaksikon ja nelikön 200m. Mikään ei menny erityisen hyvin.. Kaksikon 200 edelleen tuottaa vaikeuksia kun mulla ei oo niin kova tahti kun mun parilla täällä. Yksikön 200. Joku siitä puuttuu. Mä en vaan osaa tarpeeks nopeesti. Lähinkin myöhässä, olin heti alussa melkein kanootin mitan jäljessä viereistä kanoottia. Loppumatkasta pääsin kirin kuiteski sillee et maalissa olin kolmas. Olin ajatellut voittaa et ei mitsku kauheesti lohduttanu :D Nelikössä ja kaksikossa oltiin tokia.

Mulla on yks iso iso rasittava koulujuttu tekemättä, tai tehtynä 1/10 sivusta espanjankielistä tekstiä.. Huoh, se on vaan niin rasittavaa, ei se kirjottaminen vaan nimenomaan sen tekstin keksiminen ja tekstin idean luominen..