Muutettu on, ja pari paivaa sitten ja eilen kirjoitettiin sitten lopulta se vuokrasopimuskin;) Mun koneen naytto on tehnyt lopputilin, sehan oli rikki jo tanne tullessa mutta vaki ihan hyvin kuitenkin. Sitten tossa about viikko sitten se alkoi pahenemaan, siis sellanne varilevinneisyys siella naytossa ja viimeset pari paivaa sain kaytettya sita sellasen 10cm x 10cm nakoalueella. Siita ma sujuvasti kattelin kaikki putouksen tahanastiset jaksotki Nuoskan innoittamana, et sen kanssa viela parjas vaikka oliki ehka vahan arsyttavaa. Mutmut, nyt ei enaa toimi yhtaan, naytosta ei naa mitaan. Voi kakka, kun ei mitenkaan olis enaa rahaa mihkaan korjauksiin, oon vahan juossut yli budjetin kun aluksi on ollut niin paljon kaikkia pakollisia menoja.

Mut joo, kerron nopee jotain kampasta ennen ku lopetan ja kiiruhdan koululle selvittelemaan asioita. Oon nyt internetkahvilassa, taksa 3cnt/min :D Jep, eli siis kampassa asuu mun lisaks italialainen poika Miguel (en tiia miten kirjotetaa), brassitytto Christine, enkkutytto Anna, japanilainne tytto Fuyuka seka kampan omistaja Blanca. Ekana iltana meilla oli siella yhteinen illallinen johon kamppalaiset oli kutsuneet myos kavereitaan syomaan, meita oli yhteensa 10 opiskelijaa paikalla silloin ja meilla oli oikein mukava ilta. Illan paatteeksi osa porukasta laksi viela "yksille" laheiseen baariin, ja lopulta minakin taivuin suostutteluihin mukaan ja menin. Pelattiin myos era bilista, meidan joukkue havis kun vedin komeasti vaaraan pussiin kasipallon :DD haha, mut keskella pelia vedin kyl ihan sikahienon putken jossa sain kolme palloo perakkain pussitettu ja viel aika tsagalla ja hienoilla lyonneilla :DD

Kamppa on mulle ihan alyttoman hyvassa paikassa, reenipaikalle kavelee 3,5 minuuttia ja lahin kauppa on noin 20 metrin paassa :D Not bad. Ja mitapa muuta. Kattoterassi on jo testattu, sinne paistaa aika mukavasti aurinko! Nyt viimeset nelja paivaa varmaan on ollut tosi hienoa kelia, aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta! Lammin ei silti viela ole, mutta eilen meloin jo t-paita-lampparilla! Ja kesan eka jatski on nautittu!

JA. Lisaa suorituksia:

- Kavin viime sunnuntaina omatoimisella matkalla Huelvassa.

- Olen maistanut churroja! omnomnom.

- Ja minulle on tarjottu kaksi drinkkia.

Nyt tarttee kiiruhtaa koululle ennen ku toimisto sulkeutuu!

PS. Mun nena on taynna pisamia!