Mä taidan olla tuloks hulluks tai jotain. Mä meinasin just äsken lähtee pankkiin maksamaan kurssimaksua shampoopullolla. Siis, mun piti ottaa lompakko kouraan, mutta ovella huomasin että mulla oli kädessä jotain ihan muuta. Ja kaiken lisäks mulla oli kädessä sekä shampoopullo että hoitoainepullo, sen mun aivot oli sentään tajunnut että jos toista tarvitaan niin sitten tarvitaan toistakin :D Ja pari päivää sitten liippas aika läheltä etten kaatanut taikinaan öljyn sijasta fairia. Ugh.

Keskustelu yhden melontakaverin kanssa fabossa:

Araceli: mariaaa tenemos que entrenar!!

Tuisku: hola araceli! estas en sevilla?

A: sí hoy he ido al labra

    pero a las 8

    tu has ido?

T: labra? estas en enferma?

    aaaaa

    jajaja

A: jajja

    labradores

T: ya entendí :D

    en finlandia la gente va al "labra" cuando está enferma

    por eso he malentendido :D

 Suomeksi:

A: tuiskuuu meiän täytyy reenata!!

T: moi araceli! ootko sevillassa?

A: joo tänään kävin labrassa

     mut kasilta    //näitä en nähny ennen ku kirjotin vastauksen

     ootko sä käyny?

T: labrassa? ootko kipee?

    aaaaaa

    hahaha

A: hahha

    labradores     //(on seura jossa reenaan)

T: joo tajusin :D

    suomessa käydää "labrassa" ku ollaan kipeinä

    siks tajusin väärin :D

Juujuu, aivot taas käy vähän hitaammin ku pitäis.. Ja joo, espanjalaiset nauraa tekstissä jajjaj, jeje.. :DD näyttää hassulta!

Eilen laitoin kajaalin yöpöydällä olevaan vesilasiin (koska about siinä kohdassa on yleensä meikkipussi, ja huomasin sen vasta illalla.. oli vähän pehmeenä!

Yks päivä kysyin reeneis kaverilt et "cuanto tiempo vamos a calimentar?" (kauan "lämmitellää"?). Kaveri sai kauheen hepulin, ja sano et se on calentar. Kylhän mä sen tiesin mut ei vaan tullu mieleen :D ei se calimentar kai ees tarkota mitään espanjaks mut se muistutteli mulle viel pitkään sen jälkeen nauraen siitä. Kyllä osaan! :D

Ja toissapäivänä kokkaillessa onnistuin kaks kertaa sytyttää patalapun tulee:D

Että terveisiä pöpilästä!