Mut on teipattu! Ekaa kertaa elämässäni, hihii :D tai jijjiii niin kun epsanjalaiset nauraa. Ottaisin kuvan jos olisin saanu hienomman väristä teippii, mut sain vaan ihon väristä niin en ota.

Mulla piti siis olla tänään hieronta. No, ei se nyt ihan hieronta ollut, se oli jotain osteopatiaa ilmeisesti. Se vähän naksautteli mua (mikä ei pelottanu koska oon jo suomessa tottunut kiropraktiikkaan) ja vähän hiero myös ja väänteli ja venytteli ja tutki ja käsitteli. Ja lopuksi se laitto mulle ihoteipit, jotka menee tosta rintalihasten yli rinnalle ja käsiin. Niiden tarkoitus on auttaa liian kireitä lihaksia rentoutumaan. Ja niitä pidetään 4-5 päivää! Eli toivottavasti aurinko ei paista tai saan aika juntit rusketusrajat ;) haha.

Ennen oon vaan nänhyt kisoissa ja leireillä kun muun maalaisilla urheilijoilla on ollu eri paikoissa tosi outoja teippiviristyksiä. Virheitä ja pinkkejä. Toi mun osteopaatti valitteli ettei sillä ollut pinkkiä nyt mitä se normaalisti laittaa :D

Se osteopaatti on töissä tällä seuralla, nimikkeellä fysioterapeutti lähinnä. Mut ohjattiin sinne kun pyysin hierontaa. Kyllä mä jäin sitä hierontaa edelleen kaipaamaan ja täytyy miettiä jos hoidan sen jotain muuta kautta sitten, mutta en pane pahakseni tuotakaan avunantoa ja kehon huoltoa, kun kerran ilmaiseksi sain. On kyllä hyvät oltavat näillä urheilijoilla espanjassa kun tollasetkin palvelut kuuluu seuran tarjontaan!

Ps. En muista sanoinko, mutta portieeripappa oli pitkään poissa, se oli kaatunut ja oli sairaslomalla. Piti siis viedä roskat ite. Mäkin olen siis alkanut käyttää jo sitä ihmeen naruhissiä roskille kun se portieeripappa oikein erikseen pyysi että käyttäisin sitä. Tänään portieeripappa palasi sairaslomalta, wuhuu! Nuoskakin rakastui naruhissiviritelmään ja tyhjensi ihan vapaaehtoisesti roskiksia täällä ollessaan vaan päästäkseen hissittelemään :D