Maanantaina oli mun synttärit!:) Minusta tuli taas kerran vähän vanhempi ja viisaampi. Melonnat meni synttärin kunniaksi ihan kivasti ja illalla käytiin yhdessä syömässä Plaza de Armaksen siellä jenkki paikassa, mikä nyt joku Fosters juttu sen nimi onkaan. Ja oli nannaaa! Ja kaiken lisäksi melontakaverit tarjos mulle jälkkärin, otin sellasen suklaajuustokakun joka tarjottiin suklaakastikkeen ja kermavaahdon kera ja oli todella makeaa ja ihanaa herkkua:) Ja sitten sain vielä lahjaksi ihanat, vaaleankeltaiset Björnborgin pikkarit, kiitos kaikille <3 ne on tosi mukavat päällä ja mulla ei oo koskaan ollu niin cooleja pikkareita kuin oikein Bjornborgit:D

Eilen käytiin päivällä pyhiinvaellusmatkalla Decathlonissa. Minä ja Antti mentiin pyörillä ja Jacintha, Jukka, Juho, Milka ja Enni tuli potkulaudoilla. Mä ostin uusia sukkia, koska kaikki mun edelliset on puhki kantapäistä. Aurinko paistoi ja oli varsin ihanaa pyöräillä kevyesti paisteessa:) Sieltä suoraan mentiin rantaan ja melomaan. Mulla on nyt yllättävän hyvin lähtenyt melonnan osalta käyntiin tää leiri, tuntuu ihan hyvältä.

Illalla ennen nukkumaan menoa tunsin pientä karheutta kurkussa. Hitto. Aavistin että olin sittenkin joutunut Antin tartuttamaksi. Antti tuli kipeänä leirille ja mehän ollaan kämppiksiä täällä. Aamulla kurkku oli kunnolla kipeä ja yskääkin oli. Se on siis lepopäivä, voi perhana kun ärsyttää. Kaks päivää leiriä ja eikun kipeeks. Ja eihän Antti sille mitään mahda ja ärsyttää sitäkin sikana olla kipeenä, mut silti se on tähän syyllinen. Mööö. Nyt ei auta kuitenkaan muu kuin koittaa parantua nopeasti. Nyt kun kerrankin olisi niinkin harvinaista herkkua suomalaisille melojille kuin valmentaja paikalla. Filippa tuli eilen illalla, niin että tänään se ekaa kertaa alkoi katsomaan reenejä. Ja se on vaan viikon, joten ei oo kauheesti päiviä tuhlattavana. Oon koko päivän vaan ollut sängyssä ja surffannu netissä, takamus ihan puutuneena. Kerran kävin Lidilissä nopeasti ostamassa teetä. Ja toteamassa että ompas ihana ilma taas pihalla. Mutta ei paljon ilahduta.

Nyt parannuparannuparannu Tuisku!