Kävin tänään melomassa! Yskä vielä jaksaa köhisytellä, mutta päätin viimein että nyt on sopiva aika koittaa melontaa. Kävin maanantai-iltana viitisen minuuttia vesillä vain sen verran, että Filippa sai kuvattua ja sitten analysoi maissa tekniikkaa sen jälkeen. Mikä oli hyvä, kun muuten olisin missannut valmennusavun kokonaan, vaikka kyllähän se nytkin aika vähiin jäi. Mutta tuli yksi hyvä vinkki taas, mikä kyllä liittyy kaikkeen mitä mulle on tähän mennessä sanottu mutta taas se sanottiin vähän eri näkökulmasta mikä on aina hyvä. Tuntui kyllä aika kummalliselta melonta näin viikon tauon jälkeen, mutta kivaa päästä vihdoin vesille. Jos olo ei pahene niin huomenna uudestaan:)

Tänään aamupäivällä pidin siivoustalkoot. Eilen olin kyllä jo vaihtanut lakanat, kävin pyytämässä uudet ja laitoin vanhat pesuun. Kiva saada kipeilyn jälkeen freessit lakanat. Mä vaan kyllä inhoan näin espanjalaisia lakanoita. Tai kun täällä ei yleensä ikinä ole kunnon pussilakanoita. Oli ihan luksusta kun mulla ensin oli, ja tajusin sen vasta kun nyt vaihtolakanaksi sain vaan pelkän kuoren mikä pitää muka jotenkin hienosti taitella peiton ympärille. Tulos on joka kerta sama: aamulla se irtolakana on mytyssä lattialla sängynvieressä. Oon liian villi unissani, mä tartten kunnollisen pussilakanan:D

Nyt mulla on taas yksi hyvä syy tulla terveeksi: se mun latvialaisbongaus on taas täällä! Lotta ilmotti siitä mulle aamulla viestillä, haha:DD Eli silmäniloa loppuleiriksi tiedossa;)

Mennään tänään illalla kinkkiin syömään, kun on Lotan ja Paten vika päivä. Ja nyt oon kohta lähössä Jacinthan kans pyöräilee kaupungille. Saa nähä mitä siitä tulee, viimeeks kun olin pari päivää sit sen kaa kävelee kaupungil ni eksyttiin:D Tai siis sen piti näyttää mulle joku kauppa mikä oli jossai ihan pikkukaduilla, ja annoin sen sit johdattaa. Ja ei ikinä päästy kaupalle asti ja takas tulles eksyttiin, piti kysyä neuvoa että missä suunnassa on Feriakatu:)