Synttärit oli ja meni. Itse synttäripäivänä en tehnyt mitään kauheen erikoista.

Kämppikseni Fuyuka kuitenkin muisti mun synttäriä kivalla pienellä yllätyksellä:

1302293343_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ensin en ees tajunnut että siinähän lukee suomeksi hyvää syntymäpäivää. Se on niin luontevaa et siihen ei kiinnitä huomioo. Tokalla katsonnalla kuitenkin tajusin että tässä on kyllä jotain erikoista.. :)

Ja myös rakkaat ystävät Heli ja Saila muisti mua, sain uuden hienon napakorun lahjaksi! Ja vielä titaania, wow! Mua nouvottiin silloin kun ton napakorun otin, että pitäis käyttää vaan titaanisia koska ne ei aiheuta allergioita. En oo kyllä ihan sitä toteuttanut, koska ne on just kaikista kalleimpia. Mut siis, tää mun uusi hieno synttärilahjanapakoru on hopeinen perhonen :)

Itse leivoin Fuyukan kanssa mulle synttärikakun. Tai mä opetin Fuyukaa kun se halus oppia. Siitä (kakusta) tuli aika naminami. Ja se oli iso, sitä on vieläkin jäljellä vaikka minä ja Fuyuka ollaan ahmittu sitä urakalla ja sitä on syönyt kaikki kämppikset ja jopa mun suomalaiset kaverit kävi täällä kakulla.

1302035075_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Synttärin jälkeisenä päivänä käytiin suomalaisten, Miljan ja Niinan kanssa mun lemppariraflassa Foster's Hollywoodissa syömässä. Namskis. Niinalla oli sit seuraavana päivänä synttärit, et juhlittiin siinä meiän molempien synttärit samalla.

Kävin myös parturissa, oma synttärilahja itselleni. Ja värjäytin kulmat. Kyllä nyt tuntuu olo hienolta! Mä oon käyny viimeeks parturis ennen ylppäreitä ja sen jälkeen serkkuherkku on kerran leikannu mun hiukset. Että oli joo aika paljon tosi huonoa tukkaa ja piti leikata aika paljon. Ja nyt on tukka niin hyvässä kunnossa et voin jopa kulkea hiukset auki ja se ei näytä ihan törpöltä.

Ja sanonpa vielä täällä blogissakin että Sevilla kuumottaa! Tänään näin 41°C mittarissa ekaa kertaa, wuuu! Paloin kyl vähän hartioista tänään reeneissä.