Taas on kerenny tapahtuu vaikka mitä, mistäköhän alottais..

No, kävin viime lauantaina ulkona melojien kanssa, ekaa kertaa. Ja voi morjens. Lienee varmaan asiallista tarkentaa, espanjalaisten melojien. Ja rytmi oli myös erittäin espanjalainen. Eli ei ihan mulle sopiva :D Yhentoista maissa mentiin ekaa baariin istuksimaan, syömään ja juomaan. Siellä tapasin yhden melontakaverini kämppiksen, joka oli asunut 4 vuotta Suomessa. Vähän oli hassua puhua suomea! Se oli tosi innokas puhumaan suomea ja oli tosi hyvä siinä. Aksentista tietty huomas et on ulkomaalainen, mutta kaikki taivutukset meni oikein, ainakin sillee et mä en kiinnittänyt virheisiin huomiota. Se oli ollu suomen rytmisen voimistelun maajoukkueen valmentajana. Sillä on lemmikkinä lintu, ne puhui aika paljon kaikkea siihen liittyvää. Se kerto mm. että se sen kämppis, eli siis se mun melontakaveri, jolla on raudat, antaa aina ruuan jälkeen sen linnun popsia ruuanjämät sen raudoista. Hmmmh :D

Jossain vaiheessa vaihdettiin baaria. Ja jossain vaiheessa taas. Kolmas baari oli sellanen semiyökerho, mut ei mun mielestä kuitenkaan yökerho. Kyl porukka siel vähän tanssi, mut se oli kuitenkin tosi pieni paikka ja tosi täynnä. Siellä nähtiin muutama meloja lisää, espanjalaisia nekin. Tässä kolmannessa paikassa oltiin kuitenkin tosi pitkään ja mä mietin jo pariin otteeseen olisinko lähtenyt jo kotiin, mut en sit kuitenkaan saanu aikaseks. Ja oikeestaan en halunnu lähtee yksin kävelee ku siel oli yks inhottava mies joka kyttäs mua. Mä kyl ajattelin et se oli vika paikka mis oltiin, mut ei moro. Vähän yli viis aamulla lähettiin sieltä ja sitten suunnattiin vasta ihan oikeeseen yökerhoon, jossa oltiin 5.30. WTF??? Sinne mä en kyllä enää jäänyt, kävin vaan vessassa ja hyvästelin muut ja lähin kotiin. En tiiä mihin asti ne muut oli, mut puolet niistä ei tullu seuraavana aamuna treeneihin :D Mä olin sängyssä kuudelta, ja oltiin sovittu meiän ekat nelikköreenit seuraavaksi aamuksi klo 11. Yllättävän hyvin pääsin kuitenki ylös. No, mä en juonukaan melkein mitään koko iltana, pari tinto de veranoa jotka mulle tarjottiin, ite en käyttäny penniäkään mihinkään koko iltana, eletään tiukkoja aikoja.. mut joo, muutama niistä jotka ei ilmaantunu seuraavana aamuna reeneihin, oli aika borrachoja (kännissä). Ensimmäinen hassu kohtaaminen oli siis tämän suomea puhuva espanjalainen.

Toinen kohtaaminen tuli sitten tokalla espanjankielen tunnilla. Espanjan kurssi alkoi tällä viikolla, maanantaina ilmestyivät tulokset tasotestistä. Kohtaloni oli tietenkin taso 1, mitä oletinkin. Menin ekalle tunnille, ja täytyy sanoa että tuli vähän turhaantunut olo siellä. Se lähti niin nollasta. No, kysyin sitten opelta tunnin jälkeen olisko mitään mahiksia koklata taso kakkosta, vaikka testi osoittikin mulle ykköstason. Sain kokeilla, kakkostason ryhmä olikin heti perään joten se sujukin näppärästi, jäin vaan luokkaan tuplatunnille. Kakkostaso tuntu paljon paremmalta, ja vaihdoin ryhmää. Tokalla tunnilla eli eilen, toiselle puolelleni yhden penkin päähän istui tyttö, joka ei ollut ollut ekalla tunnilla. Tytön penaali herätti kiinnostukseni: sininen Marimekon unikko -penaali. Kysäisin tytsyltä mistä hän kotoisin, ja ylläripylläri, Suomestahan tietenkin! Ensimmäinen suomalainen opiskelija, jonka täällä olen tavannut. Hän pyysi minut sitten mukaan samana iltana syömään muutaman muun suomalaisen kanssa johonkin italialaiseen paikkaan, jossa olisi kuulema seisova pöytä ja ostamalla yhden juoman saat syödä kuinka paljon vaan. No, ruuan ystävänä tarjous tuntui vastustamattomalta, ja sovimme treffit. Tämä tyttö oli siis se toinen yllättävä kohtaaminen.

Tapasin hänet Plaza Nervionilla vähän espanjan tunnin jälkeen ja hetken kuluttua matkaamme liittyi vielä kaksi muuta tyttöä. Yksi kuulema odotti meitä jo baarissa ja oli varannut meille pöydän. Kävelimme kymmenisen minuuttia määränpäähämme.. jossa mua odotti melkoinen yllätys. Kolmas yllättävä kohtaaminen. Kävelin pöytäämme kohti, jossa viimeinen seuraamme liittyvä tyttö odotti meitä. Askel askeleelta lähemmäs pöytää mun aivot tunnisti ja ihmetys kasvoi sitä mukaa.. Mä tunsin pöydässä istuvan tytön. Tutustuttiin Novussa Västeråsissa pari vuotta sitten, oltiin jopa samassa workshopissa, purjehtimassa. Siis. Miten. Voi. Olla. Mahdollista. Onko tää maailma oikeesti näin pieni?? No, meillä oli oikein mukava ilta, kaikki tytöt oli tosi mukavia.

Nyt mä oon ollut tän viikon flunssassa, blaah. Kämppikseni Fuyuka sairastui eka ja kuinka ollakaan mulle tuli sitten parin päivän viiveellä sama. Kimppa-asumisen huonoja puolia, bakteeritkin ovat yhteistä omaisuutta. Mulla oli kurkku pari päivää ihan tositosi kipeä, nyt on kuitenkin jo parempaan päin.

Valkkasin muuten viimeiseksi kurssikseni Dirección y Organización de Empresas Turísticas. Hahaa, tuleva hotellijohtaja ilmoittautuuu!! :D

Täällä on kuuuuma. Eilen oli kuulema ollut ihan älykuuma päivällä, meikä vietti sen päivän kuitenkin lähinnä sängyn pohjalla parannellen itseäni. Illalla ulkon aoli kuitenkin vielä kymmenen aikaan 22 astetta, ei paha. Eli päivällä on siis varmaan ollut oikeesti tosi kuuma. Ja eka yö kun en tarvinnut pitkä hihasta paitaa ja pärjäsin yhellä peitolla.